Tjänstevillkor för IDANA Beauty
Företag:
IDANA Beauty Sverige AB
559255-8562
Företagsadress:
Alva Myrdals gata 7 BV
12957 Hägersten
Sverige
Besöksadress
Skärholmen Centrum, Plan 1
Bredholmsgatan 3
127 48 Skärholmen
Globen
Arenavägen 59
121 77 Johanneshov
Kontakt
Email: [email protected]
Telefon: 08-557 66 335
Giltigt från 2021-10-24
IDANA tjänstevillkor gäller från och med ovan angivet datum och ersätter eventuellt tidigare publicerade försäljningsvillkor.
Kunder som har känslig hud och därmed kanske får utslag är ingen vi kan veta i förväg att ni har. Ni behöver kontakta oss innan ni bokar för att först göra ett test. Därmed har vi ej återbetalning av utförd behandling vid dessa ärenden.
– FÖR KORT HÅR
Om man bokar in sig på en tid med alldeles för kort hår där en hårförlängning inte är möjlig att utföra – då blir man No Show debiterad på 50% av
behandlingskostnaden.
OBS!
Vi vill informera om att avtalet träder i kraft när behandlingen påbörjas. Vänligen notera att det inte finns någon möjlighet till ångerrätt för de behandlingar som redan har utförts och att dessa inte kan återköpas.
OM DET UPPSTÅR EN TVIST
Då kommer du att bli inbokad på en genomgång/korrigering med utföraren ni var med sist. Att gå på en genomgång hos oss innan vi tar vidare beslut kring ärendet är ett måste. Dvs, vi kollar alltid felet på plats och avgör det på bästa möjliga sätt efter att först har gjort en grundlig genomgång av det uppfattade felet.
Hur går det till?
Vid dessa ärenden brukar vi alltid boka in på en genomgång/korrigering där man får visa vad man upplever vara fel. En skönhetsbehandling är väldigt individuellt och man kan inte alltid exakt säga varför något känns som det gör efter en utförd behandling då det är så mycket som spelar roll. En genomgång går ut på så sätt att man berättar vad man tycker är fel och så åtgärdas det på plats förutsatt att den tiden räcker till. Om det är en mer omfattande korrigering så bokas om in på en ny tid. Om frisören märker att detta är ej något fel från våran sida då debiteras man för arbetet. Vi har alltid 14 dagars garanti om man upplever insättningen vara fel, då korrigeras dessa fästen.
Kontakta oss för mer information:
– [email protected]
– 08-557 66 335
– Instagram kundservice
MVH
IDANA Beauty